Bara för att jag har så sjukt tråkigt !


Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
`` Det är första gången som klassen hör någon kalla deras magister för något annat än Leif ´´
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En stol
Vad var det senaste du såg på tv?
Rosa-bandet galan
Utan att se efter, gissa vad klockan är:
13.55 Den var 13.50
Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
VÄntar på attmamma ska komma in
När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag gick hemifrån skolan
Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Youtube och satte på musik =)
Vad har du på dig?
Jeans , T-shirt
Drömde du något inatt?
Venne kommer inte ihåg..-.-
När skrattade du senast?
Hahah jag idag !! xD
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Skåp , sitter i köket
Har du sett något konstigt på sistone?
Ja , teatern idag !!
Vad tycker du om den här utmaningen?
Tidsfördriv !
Vilken var den senaste film du såg?
Men gud .. Vinterviken tror jag xD
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
KLÄDER , NY MOBIL !!!
Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Venne !
Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Pedofiler !
Tycker du om att dansa?
JAG ÄLSKAR !
George Bush?
?
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
venne ! xD
Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Beror på vilket land !
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
HAha vad fan är de här för frågor ??
Namn: Emelie
Födelsedag: 9 juni
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: blå
Hårfärg: Riktiga blond färgat brunt !
Höger/vänsterhänt: högerhänt
Är dina föräldrar skilda: Nej
Det första du tänker på när du vaknar: För i helvete stäng av alarmet !

FAVORIT:
Person:

Glass: Twiiiister<3
Godis: Chocklad
Nummer: 7 :)
Tuggummi: Fruktsmaker
Årstid: Sommar
Doft: Sommardag ute vid havet,sjön !

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor:
Rik och ha ett bra jobb !
Vem utav dina vänner är högljuddast: Torres tror jag xD (gmn ta de inte som något dåligt )<3
Vem får dig mest att skratta: Alla!♥
Vem är blygast: Elin !
Värsta känslan: Arg !
Vart vill du bo i framtiden: USA
Varit kär: Jag är !
Blivit dissad: Ja -.-
Tänkt på självmord: A de är därför jag svarar på frågorna ?
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Tror inte de !
Varit på scen: MÅNGA GÅNGER =D
Retats: OFC!

DU:
Svär:
Jaaa ^^
Tror på dig själv: Alltid !
Sjunger i duschen: haha ja

KAN DU:
Gå ner i splitt: Nej !

Vissla: a
Blåsa en bubbla: Vem kan inte ?
Dansa: Ja

SENAST DU:
Vem var den senaste pesonen du nudade: Mamma <3

Pratade i telefonen med: Någon som rigde fel -.-
Kramade: Älskling ♥
Skällde på: Venne xD
Skrattade: IDAG!
Grät: För nån dag sen tror jag..-.-
Tuggade tuggummi: Inte så länge sen=)
Drog ett skämt: Idag =)

Kommentarer
Postat av: Torres♥

Heej sötnows!♥ Är jag "Älskling" ?? För du kramade ju mej på åby ;)♥ PUSS ♥

2011-10-27 @ 16:42:48
URL: http://skumskoldisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0