Svar På Kommentar <3

Jonna

Va de än e, hoppas de ordnar sig o att de inte e allt för allvarligt =( Ska tänka på dig o hoppas att mina tankar gör lite nytta så du kan få må bättre snart! =)

Kram till den enda bloggaren som har en bra blogg =)Hoppas du känner att du e redo att komma tillbaka sen framöver, dina läsare finns ju här för dig, hoppas du vet de! =)


SV:Gud så sött ! De är absolut inget allvarligt de bara var lite saker som hände hemma..
Bli jätte glad över en sån här kommentar !! Den gör min dag ju =) Jag bloggar redan idag , igår ville
jag inte blogga för att jag var ledsen och arg och jag vill ju vara GLAD här i bloggen =D
Kram Emelie ♥♥



HJÄRTA TILL ER !! ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ibland behöver man avreagera sig =D O även om de e glada lr ledsna inlägg så e man ju bara en människa. Man ska aldrig förvänta sig att en människa ska vara glad jämt, ja e absolut inte glad jämt, men försöker! Du verkar va en sån cool tjej o jag gillar din blogg jättemkt!



Om du nånsin behöver prata me nån som du inte känner lr vet om något så finns ja här iaf =D Kanske inte e världens smartaste människa men jag e en bra lyssnare =)



Fortsätt vara du, du e bra =)



Kram!

2011-10-18 @ 14:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0