HÖSTLOV !♥♥♥♥♥♥

Hejj♥
DE ÄR HÖSTLOV!!! =D
Men iaf har inte gjort så mkt idag bara varit i skolan och så
asså om jag ska erkänna så var de nog den roligaste dagen på länge !
Allt var som vanligt på morgonen började att läsa sen hade vi lite engelska genomgång och
efter de hade vi religion sen rast ! =) Efter rasten var de matte jag och wilma jobbade på j*vligt bra
och hade bra tempo ! Idrotten var sen och vi fick välja ifall vi ville ha Hinderbana,Hopprep eller styka !
Gissa vad vi valde ?? ...........................STYRKA !!
As roligt lite eller FETT jobbigt var de ! Men kul jag var med wilma och elin så vi hade rätt roligt
efter idrotten var de lunch inte så jättegott äcklig potatisgratäng och nått kött .. rrrast sen drama
där vår drama lärare berättade spökhistorer fast vissa gjorde sig ju till  att verka rädda och försöka få
uppmärksamhet -.- DRaman var rolig men de var en timma kvar på dagen .. Så då var de ner i klassrummet igen och räkna matte tills vår magister kom och då var de dom som hade jobbat bra fick vara i klassrummet och göra en sak ! Dom andra fick gå bort i matterummet och räkna matte haha
vi andra hade frågesport .. Vår lärare delade in oss 2och2 så då blev jag och älskling ;)
Och dom som vann fick gå tidigare hem =D Gissa vilka som vann stort ??
Jo jag och Älskling ! VI fick 8/12 dom andra fick typ 4/12 så jaaa !? Vi är bäst 1!!<33
Fast jag var ändå tvungen att stanna kvar och vänta på ELin och Wilma för vi skulle till åby=)
Efter åby har jag inte gjort så mkt.. -.-
De blev ett långt inlägg men vi hörs xoxo♥




En tjock varm tröja och shorts =) I love it

Kommentarer
Postat av: Torres<3

Tjoo emi <3 Ville bara komentera din första bild i headern, gu va söt du är på dne!! :D<3333 Iförsej... Du är ju ALLTID söt :*<333

2011-10-29 @ 14:29:58
URL: http://skumskoldisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0