25 oktober 2011

Gomorron !! ♥
Haha när jag vaknade idag hittade jag inte min mobil vet ni var den va ??
Under mig ja jag log tydligen på den .. haha
Sen kunde jag inte bestämma vad jag skulle ha på mig så de blev en tshirt och jeans
NAJS OUTFIT!! Annars har jag ätit frukost eller ätit och ätit inte direkt .. Drack o'boy och åt lite gurka
men skit samma !! Ligger och lyssnar på musik ska snart dra till badrummet och sminka mig och sånt..
Gjorde ju matteläxan de var nått multikryss de var faktiskt inte enklaste de var på Röda sidor
så då blir de svårare för dom andra får typ gröna och de är de enklaste..-.-
Iaf så den sista som vår lärare sa att den skulle vara svårast var lättast tyckte jag men den nästsista
var svårast haha..btw,, igår kväll innan jag somna hade jag världens underbaraste och mysigast
samtal med Gaja♥ Satt och planera framtiden haha =) Roligt värre !!
Nej men jag var lite ledsen så behövde prata med nån som förstod mig och de gjorde hon =P
Sen kom in på lite alltmöljigt =D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0