20 oktober 2011

God morgon !! <3
Får göra ett snabbt inlägg sen måste jag fixa mig lite mer som att borta tänderna
väskan och sånna saker !! Oj nuste sätta på mig ett par strumpor har inte gjort de än :O!
IDag slutar vi 12.40 men jag har mentorgrupp så jag slutar 13.20 men brukar ha tjejgrupp då
så de gör inge .. =P Tur att jag har wilma som är med mig i MG!
Annars har jag kemiprov idag =) Hoppas de går bättre än fysiken !! Asså jaaa !
Sen är dom här proven över och då blir de mer bloggning !! =)
När jag kommer hem idag ska jag göra ett par saker och skita i min lilla dator !! =)
Känner så måste fixa mitt rum lite mer ta ut lite saker sen ljuspartyt och en annan sak som
är hemlig + träna på glosor !! =) <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hoppas kemiprovet gick bra =D

2011-10-21 @ 03:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0