19 oktober 2011 =)

God morgon!!
Ska snart till skolan eller om typ 35 min men aja tror att jag ska upp och rosta
mackor .. Är as trött idag -.- mitt alarm hade inte ringt eller sov jag för ljupt ??
Nää jag brukar vakna men jag vaknade 2 minuter över så de gör inge haha
nog om mitt alarm och hur jsg sover ;)
Idag kanske de inte blir så jätte mkt bloggning för att jag har ju skola sen
efter så har jag dans och plllluuuuggg har KEMI prov imorgon -.- hoppas fan på att få
bättre resultat än vad jag fick på fyciken jag fick 3 st fel för fan -.-
men aja ska äta frukost nu =)<3
xoxo


Kommentarer
Postat av: Torres :]

Älskling, det stavas fySiken ;) <33

2011-10-19 @ 18:39:50
URL: http://skumskoldisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0