Steffi och dagen ! ^^<3

Hellu ♥
Sitter och snackar med steffi på fb !
Imorgon när tjejmiddan är så ska hon komma på förmiddagen och hjälpa
mig samt fixa sig med mig ♥ Älskar bruden <333333
Men iaf .. Idag så satte jag mig vid datorn och började spela The sims 3 och nördade
från halv 11 till halv 2 -.- inte bra ! Men jag hade ändå inget att göra sen ringer mormor och bah
vill du göra hål i örat jag bah visst ! (Har velat de i flera år ,, speciellt ställe ;) )
Sen vid 3 stack vi ner till parfym och hälsokost och gjorde de sååååååååååå underbart♥
Dock måste jag göra rent morgon och kväll i 7 veckor -.- men aja vill man vara fin får man lida pin ;)
Men de blev jätte fint!Ni får en bild senare !
Efter de drog jag hem med väääääääääärsta leendet ! =D
Är jätte nöjd och ångrar inget ! Men de negativa är att de gör så j*vla ont =/
Värker hela tiden -.- men skit samma^^
Ska nog spela sims eller chatta lite ..!
Måste gå och lägga mig rätt tidigt så jag hinner städa rummet och sånt imorgon :)<3
xoxo


Så där är de fast nu har de lägt rätt mkt !♥

Kommentarer
Postat av: Torres♥

HAR DU THE SIMS ?!?!?!?!? >:o♥

2011-11-04 @ 08:48:11
URL: http://skumskoldisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0