Rubik skit !

Hejj♥
Omg har bara varit i skolan idag och sen skulle jag städa mitt rum men orkar inte !
Har jätte ont i huvudet fast ja ! Personliga saker så .. -.-'
Men iaf ska nog stänga ner datorn och sånt så jag får de överstökat de kommer
vara jobbigt imorgon .. Efter dansen vill jag ju bara lägga mig i sängen och lära mig engelska gloserna
Men men .. Imorgon är de chill tror jag fast inte så mkt eller om man tänker på lektionerna så
är de! FÖrst drama,läsning rast några saker fram till lunch rast idrott och sluta 14.30..-.-''
Sånt får man ta !! =) Ska gå nu !
xoxo


Pussgurka !! Saknar dig =( Klarar inte att vara utan dig så här länge !!
Buuuuuuu -.-' Mitt hjärta kommer gå sönder du är min bästa vän
den jag kan lita på i alla lägen dock har vi bråkat många gånger
men riktiga vänner gör de ? =) Du är min storasyster kan inte säga hur mycket du betyder
för mig ! Älskar dig ! Vi blev bästisar på första ögonkastet typ
och kommer va livet ut ! Kan svära på de ! =D <3
JAg älskar dig Emma ♥
Emelie ♥ Emma = Sant ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0