Lalala !! ♥♥

Hejj ♥
Sitter i köket med snälla Erica som hjälpt mig med min Design !
Tycker ni om den ?? =)
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Najsigaste dagen ever !!
Vi fick sluta 12.25 för att våran fröken skulle på brandövning och de var jätte många sjuka
så då fick vi sluta tidigare =D !!
Så jag gick hem och åt vi fick jävla MASKAR till lunch idag !!
Eller rivenpotatis och typ rotfrukter .. Blandat i en jävla sak !
Jag är ju laktosintolerant så får annan mat men dom andra fick raggmunk hellre de än jävla
fucking maskar ! Skit samma !!
Vid 19.00 ska jag till arlanda och hämta min kära mormor och morfar =)♥
Nu har jag inge mer att berätta !! ♥
♥xoxo


bildbrist !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0