Hellu =D

HEJ!
Har precis färgat håret eller jag väntar på att tvätta ur de !
Måste vänta en 30 minuter..-.-'
Men men kan ju blogga och plugga ni vet ??
Har ju engelska prov på torsdag.. men kan de mesta =D
Annars har jag inte så mycket att berätta bara tråkiga saker som t.ex.
imorgon är de sista träningen för den här tereminen..=(
några i klassen som ska komma =) eller ja dom kommer se en fuuuuuuuuuuuuuuuul 80-tals Emelie ;D
Men de är ju bara en dans så skit samma =D
Sen en annan sak är att jag börjar bli sjuk har hosta .. ska nog göra te ?
Haha ska göra de efter inlägget sen PLUGGA !!
Hoppas på att få alla rätt såklart ?!
Xoxo


Har gjort bilden på mig och Emma .. Blandade bilder.. ♥

Kommentarer
Postat av: Torres♥

Awww♥ Älskarej me lillasyster ^^♥

2011-11-29 @ 21:13:17
URL: http://skumskoldisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0