Dagen !♥

Hejj♥
Har inte kunnat blogga idag för att.. På morgonen vaknade runt 9 tror jag..
gick och la mig vid redan 23.30 igår för mamma skulle/har ljusöppethus typ så folk har kommit
till och från från kl 12 men nu är några här sen när dom gått så ska vi ta ner allt !!
LÄNGTARR!!!!haha
Nej men de är söndag sista dagen på helgen .. Har inte gjort så mkt den här helgen men nästa helg
ska jag försöka fixa något ! sen om 2 veckor har jag DANSUPPVISNING!!
SKa bli så kul ska göra ett inlägg om hur vi kommer se ut också !hihi
Annars så vet jag inte med bloggningen imorgon.. Först skola sen läxor middag sen åka till arlanda..
och hämta mormor och morfar !! =D Ska bli så najs att träffa dom okej dom har varit borta i bara
1 vecka men är van att träffa dom varje dag ungefär.. -.-' Men har saknat som SÅ HÄR mkt !
Så dom ska jag och mamma hämta dom imorgon kväll =)
Juste mitt bloggande har blivit lite sådär.. Men liksom jag saknar era fina och underbara kommentarer !
Så bloggningen skulle bli bätte om man loggar in och ser att man fått kommentarer !haha låter
fan desperat !! Skit samma så är de !! ♥
Bloggar , lyssna på musik och väntar på mat !!



Oj längesen !!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Förlåt för att ja vart dålig på att kommentera ^^ Har haft fullt upp me sjukhusbesök =( Dina cupcakes såg sjukt goda ut =D Du får nog göra några åt mej och skicka hit... hehe =D

2011-11-21 @ 00:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0