2 november 2011

Godmorron ! ♥
Har varit vaken en rätt lång stund idag , vaknade med att jag hade ont imagen -.-
Men de har gått över nu sån tur är !!
Idag ska jag ju åka och bada med åby =D
Ska bli så j*vla kul ! ;)
De blir till erikstadsbadet och ha de naaaaaaaaaaaaajs !
men jag får vänta till halv ett då jag och mina kompisar ska gå dit så..
då har jag fixat mig en stund .. plattade håret jag vet jätte onödigt men mitt hår såg ut som en
atombomb hade släppts där-.- så jaa men nu är de fint och jag har en lätt outfit idag strumpbyxor ,
vitt och svart linne sen en kofta över ;)
Annars så ska jag äta lite frukost sen fixa min väska efter sen bara njuta vid datorn blir särket ett inlägg till ifall jag hinner ;)<3
xoxo


Kommentarer
Postat av: Torres♥

FAN VAD FIN DU E PÅ BILDEN ÄLSKLING!! ♥♥♥♥♥♥♥

2011-11-02 @ 22:20:03
URL: http://skumskoldisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0