13 november 2011 - Fars dag ! ♥

Hejj ♥
Sitter i mitt rum som är fiiiiiiiiiiiiiiiiint !!
Eller vad tyckte ni?!
Idag är de ju farsdag ! så min underbara mamma bakar =)
Fast jag ska upp till morbror och Helena och fika sen blir de hem och fika med min underbara familj ♥
Tjockis man e .. Jo tack jag vet ;)

Idag har inte så mycket hänt bara tittat på tv och duschat ni vet sånna saker
som händer på en söndag..! Najs ju =)
Min fina granne mia var förbi och lämnade lite kläder som var så j*vla snygga en tröja satte jag på mig direkt ! De är en grå t-shirt och har en text som de står såhär  : THIS IS MY OWN STYLE
De roliga var att jag och pappa diskuterade de där igår att dom kläderna jag har på mig är ju sånt jag tycker är skönt och fint .. Men ifall någon säger emelie dom där kläderna är ju inte fina?!
Sånna kommentarer skiter jag i så liksom texten passar ju ;)

Fick andra kläder också men jag måste hitta sladden till mobilen så jag kan ladda upp nya bilder !
Snart blir de ju bara gamla tråkiga bilder ska försöka hitta den idag !!
btw, Jag och älskling har varit tsm i 8månader =D

xoxo


Så ser den ut men lite svårt att ta bild på den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0