1 december? 2011

Hejj !!
Idag är de nog den UNDERBARASTE dagen eller nästan.. =)
Dagen har varit bäst,rolig,flummig alltså helt underbar!
Slutade 12.40 men vi har ju tjejgrupp till 13.20 så jag var ju kvar =)
Eller vi hade inte som vanligt vi skrev till vår drama lärare som har de med oss
vad vi ville göra på torsdagar .. Var allt möjligt ! Från film ,mode,fika,pubetetern .
Har varit med Torres och Amanda ! (Älskar er tjejer !! ♥)
Torres var tvungen att sticka väldigt tidigt men vi ska särkert träffas ihelgen men aja..=D
Amanda stannade kvar =D Och när hon gick hem så flippade allt ut..=O
En status som gav skratt .. HAha Jag rigde älskling och berättade .. Handlade ju om han och mig..
Efter ringde jag Gaja och SKRATTADE!!
Jag log på golvet och sparkade med benen och allt jag bara flippa ur.. Haha
Fattar inte varför dom gjorde VÄRSTA saker av de liksom?
Men skit samma nu? Värsta av allt är att jag hann aldrig släppa något och ta de lugnt !?
Haha men jag satte mig ner och plugga men de gick ju inge bra -.-' hitta inte ena frågan måste
plugga lite mer på andra saker=O Haha
Men ska snart gå och lägga mig måste orka med imorgon.. Har genrep då =D<3
Kan inte fatta att de är 1 december?? Ingen snö får verkligen inte få några jul känslor
dock gillar jag inte snö och plask men lite ju !! Man vill ju få julkänsolr när de är mindre
än en månad till julafton ?? OMG måste hitta julklappar.. -.-' <333
xoxo



Tidigare idag.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0