Sova i mjukisar ?♥

Hej !
Satt och chatta med min älskling(Torres) för en stund sen!
Vi började planera helgen lite ;D <3
Hon kanske ska sova hos mig .. och nåågon mer men vi vet inte vem.. ♥
Annars ska jag sova hos farmor på fredag och julpynta hos mormor på
lördag.. så ja och söndag inget så skönt eller ja vara med kompisar med de
är väll chill ??

Lyssnar på musik och har även börjat planera jullovet..
funderar så de står still på att åka till fagersta och träffa min moster,kusiner(en av dom har jag inte träffat på 5 år! :O ) och mitt underbara kusinbarn! :*

Ska börja avsluta allt och försöka sova..





Min sovoutfit.. Ja jag sover med mjukisbyxor ..så j*vla kallt
i rummet fast jag har insolering,5 cm extra insolering,täcke och allt!

puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Hhooppee - Gaja♥

jag ? :D om ni vill <33

2011-12-13 @ 18:03:26
URL: http://hhooppee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0