Lite kort ..

hejj !
Kom hem från Torres för en stund sen .. =$
Vi haaaaaaaaaaar så kul när vi är !
Amanda, Torres , Gaja och Jag !
Älskar bara er ! ;D♥
Idag hade jag ju uppvisning =D
Gick super bra !! Älskling var där men hann inte se allt..
De var otroligt kul och första nummret var 3-5 åringarna som dansade med
paraplyer så gullit en bara stod där och bara titta så gulligt ♥
Fick även se teens dom som är 14 och äldre =)
Ska ju börja dansa med dom och dom är så sjukt GRYMMA!
Men får ju vänta till vecka 5 .. -.-' Haha
Men ni ska få se hur jag såg ut nu =)
xoxo


Fame outfiten.. I dom andra tog jag av magtröjan och benvärmarna ;D


Håret och sminket!♥

Kommentarer
Postat av: Hhooppee - Gaja♥

vi hade såååååå kul ! :D <333

2011-12-03 @ 23:11:05
URL: http://hhooppee.blogg.se/
Postat av: Jonna

Va fin du va!

2011-12-04 @ 13:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0