GRATTIS KARRO OCH NISSE!! ♥♥

Hejj..
Har varit grymt dålig på bloggningen idag..
Men har inte mått super direkt !
Klarade av skolan men fick mag knip hela tiden, ena skon gick sönder ska se ifall jag kan laga den..
åkte och shoppa lite smått idag också!
Behövde de ..Blev en mössa och ett par vantar! Bra nu när de börjar bli kallt!
Älskar mössan !! Ingen speciell men najs !!=)
Somnade efter middagen och mamma väckte mig en timme efter och bah
karro har fått barn nu !!! Jag flög upp ur soffan och bah BILDBILDBILD!!
Sen efter en stund fick jag se prinsessan!
GUD SÅ SÖT! funderar på att åka upp dit men om ett tag ! =)
På lovet =P
Ska hämta boken nu och sätta mig och plugga ..
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0