FARMOR ♥♥♥♥♥

Hej !♥
Har inte kunnat blogga så mkt pgr av religions provet men nu är de klart!
Vi hade 1timme och 30 min på oss men våra lärare är snälla så jag och några andra fick
stanna kvar så jag gjorde provet på 2timmar=)
Hoppas jag får bra betyg nu också! =)
Ifall nu är de helg och najs idag ska jag sova hos farmor jag kanske bloggar därifrån!
Men jag vet inte träffar inte min farmor så mkt men aja ♥
Ska gå om typ en halv timme =)
Imorgon blir de lunch och julpynta med Emmy hos mormor Helena och Anders ska också vara där
men de min och Emmys grej!
Tjejerna ska även komma över ! Tror inte att de blir något sova över som var planerat..=S
Men aja vi har hela jullovet framför oss! =D

Söndag har jag inte planerat klart jag och älskling ska planera efter hans träning!=)
Men ska lyssna på musik och sen dra till farmor puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0