dskjnk

Mår skit .. Tog slut med killen så är lite ledsen men följer torres råd=D




Iaf idag fick vi reda på vad vi fick på provet..
Min lärare tog ut oss igrupper dom som hade lika han började på E
osv. Jag fick aaldrig gå ,vi skulle läsa men jag sket i de !
Efter B fick jag, wilma och Liam gå ut och vår lärare var verkligen seriös
och bah nej men alla ni 3 har fått F vi bah vaaaaaaaaaaaa?
Sen han bah nej jag skoja ni har fått A!!!!=D
JAg fick provet och såg A:et och Skrek och bah Wilma Liam give me FIVE!!'
OCh tydligen hade hela klassen hört mig när jag skrek! :OHAhaha
Sen när vi kommer in i klass rummet applåderade alla och jag bah hoppade och blev gråtfärdig
satt ärligt och skakde!! HAhahaha
Sen när jag var på topp så kommer en och sänker allt -.-'
MEn aja vet inte måste ta de lugnt men vi hörs sen !=)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0