Bara för att jag har så tråkigt!

1. Namn/smeknamn? - Emelie ,Emiss, Nordborg
2. Har du någonsin åkt buss i pyjamas? - Neej.
3. Vad har du för planer imorgon? - Skola..Plugg
4. När åt du senast ett äpple? - Venne va ett tag sen -.-'
5. Är du hundrädd? - Nej
6. Gillar du att titta på nyheterna? - nja
7. Har du någonsin sett en vild zebra? - Nä
8. Vem pussade du/fick du en puss av senast? - Tobbe ♥
9. Vad föredrar du för mönster? - typ annorlunda fast snygga
10. Vems knä satt du sist i? - Moas

11. Gillar du dessa random frågor? - Absolut..
12. Skulle du kunna äta levande sniglar om du skulle få 1 milj för det? - Skulle försöka !
13. Gillar du någon? - ja!!
14. Tycker du att danska låter roligt? - irriterande
15. Har du bra självförtroende? - Ja rätt så
17. Vem vill du vara med just nu? - Pojkvän och bästa vännerna !

18. Har du kramat någon det senaste dygnet? - Yes!
19. Har du tryckt på en knapp på  tangentbordet bara för att det låter så roligt? -  ?
20. Vad är din viktigaste ägodel? - Mina nära och kära
21. Kan du lita på någon till 100%? - Ja men få!
22. Tror du på spöken? - Njaaa
23. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - både och
24. Vad är din åsikt om giraffer? - Dom har lång hals^^
25. Dansar du balett? - Nej
26. Tycker du om mjölk? - JA!! ÄLSKAR

27. Om du fick planera din egen död, när, var och hur skulle du då dö? - bara jag hade gjort allt jag ville och alla mina drömmar så skulle jag va nöjd
28. Jordgubbar är... - Sommarkänslor!
29. Internet explorer eller Mozilla firefox? - mozilla !
30. Finner du nöje i att blåsa såpbubblor? - Haha ja

Säg tre saker man kan göra när man har tråkigt:
31. Dansa
32. Musik
33. Hitta på något


Säg tre saker du vill göra just nu:
37. Hitta på något
38. Dansträning / Dansuppvisning
39. badaa

40. Och till sist, vad tyckte du om detta? - Tidsfördriv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0