9 december 2011 ♥

Hejj !
Igår åkte jag aldrig till handen för att jag mådde sjukt dåligt och
var ledsen och sårad.. (tar inte upp de här!)
Iallafall är fortfarande de men idag är de bättre så idag blir de handen
med fina Gaja och underbara Moa ! ♥
Sen kanske några killar också ..
Men ska inte handla så mkt hänger mest bara med för jag var ju där i tisdags eller nått ..=)
Men Moa och Gaja får vänta på mig typ en timme eller något -.-'
Slutar inte jätte sent men ändå jag slutar 14.10 idag
lektionerna är typ begrepp,läsning, so , matte, idrott , drama och något i slutet..
(Ska se om jag får blogga från Moas telerfon därifrån annars får ni när jag kommer hem xD)
xoxo


Jag nyss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0