2 december 2011

Hejj!
Innan jag börjar berätta allt vill jag bara säga..
Att de är sjukt tråkigt att blogga när man vet att man har statistik sen
får man inga kommentarer ..? Ni som har en blogg och inte får så ofta kommentarer
fattar..-.-' DE är så sjukt tråkigt !
Men iaf idag är de skola.. slutar 14.10
Men lektionerna är typ läsning,religion,drama , idrott särket matte -.-'
Men efter skolan ska jag vara med torres men måste gå vid typ 16.45
så jag hinner äta och fixa mig inför genrepet på dansen har ju uppvisning imorgon.. =D
ÄR SÅ PEPPAD!! Kände imorse att jag hade lite ont i magen men vi får se om jag blir
de imorgon ? =) <3 Haha
Vad ska ni göra idag ?=)
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0