Baby ! <3

Hejj..
Har inte bloggat för att jag har inte orkat
och vill njuta av helgen.. =)
Men igår gjorde jah typ ingeting eller jag vet inte ens vad jag gjorde..
Idag har jag haft en UNDERBAR dag !
typ gick upp ifrån sägen vid 12.00 eller 12.30
och duscha tog en rätt lång dusch såååååååååå skööönt !!
Efter fixa jag mig och sånt satte mig och titta på tv sen vid typ
16.30 kom Älskling,Juan och Putte till mig så drog vi ut och mötte
Torres och Amanda =D Mysssssssss !
Dock va de jätte kallt ute så älskling fick värma mig !
Nä vi skulle säga hej då var typ älskling 15 minute försenad
han bah skit i de .. Gå långsamt nu sen typ när vi skulle säga hej då vi stod och krama om varandra
asssssssssss länge sen jag bah neeeeej jaag vill inte släppa dig..-.-'haha
så fick jag lite pussar och sånt så pratade vi om nästa helg =D
Han fick fan värma mig skit länge idag jag hade bara skinnjackan på mig och han har ju VÄRSTA jackan
så ja men mina händer omg säger jag bara ! När jag tog han varma hand så han bah SHIT
du är fett kall haha <3söt
okej de blev jätte mkt snack om han nu men aja <3haha
Vi hörs umorgon xoxo


Kommentarer
Postat av: Torres ;*

LooooL typ halva inlägget va ju om din lille Tobbe istället för MIG som du har saknat som faan xD <333

2011-11-28 @ 07:33:13
URL: http://skumskoldisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0