De där om dansen!

De var så att vi satt och pratade hela gruppen och kom in på
att de bara var 1 träning kvar =(
Och då sa Andrea att de inte finns så många platser kvar till vårtereminen !
Så sa hon men Emelie du är så duktig så ifall du vill kan du få dansa med 14åringarna !!
Fattar ni ?!??! Dansa med 14åringarna !!!!!!
JAg behöver ju inte men vem skulle inte ta chansen ?
Fast de är i skogås ! Men de gör inget för jag tittade tiderna och då står de att
träningen är på torsdagar men jag vet inte om de är den grupper.. Men ifall de var så
skulle jag tänka mig att börja för att jag slutar 12.40 då!
Jag får ju även gå i skogås och där jag går nu samtidigt
för att se vilket som passar bäst ! =)
Vad skulle ni igentligen göra börja dansa men 14åringarna eller gå kvar ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0