6 november 2011 - Sista dagen på lovet :'(<3

Hejj <3
Har inte bloggatnått för att jag har verkligen njutit dom här sista dagarna va lovet
samt börjar jag bli sjuk -.-
Idag har jag typ bara spelat sims och fixat lite smått i rummet måste fixa de mkt nu de ska vara fint den här veckan men just nu orkar jag inte mitt huvud värker och näsan rinner sen mina ögon fuckar
så här är de inge kul ! Pallar f*n inte vara sjuk ..
Nu tar vi de roliga !!
I fredags hade ju ja tjejmiddag ! OMG säger jag bara underbaraste kvällen på länge !
De började ju 17.00 så jag fixade allt innan till min hjälp hade jag Steffi ! <3 Tack älskling <3
Vid 5 börjar alla komma och så hade vi beställt familjepizza så de åt vi och snackade =)
HAr aldrig skrattat så mkt ju :D Roligt var de sen drog skräck filmen igång men de var faktiskt inte så läskigt den var bara äcklig eller om ni räknar ifall man äter kvinnokött .. haha
sen drog vi in på rummet och körde lite skpd .. satt vid datorn tittade lite på idol jag och torres plattade håret .. hah lite sånna saker !<3 Underbar kväll :) De måste i göra om tjejer ! <3
Igår var jag SMURF ! Mormor och Morfar hade ju middag och d klädde jag ut mig till en smurf !=D
skit kul hade vi och så åt vi jag och emmy gjorde lite armand och sånt =)
Sen drog jag hem tvättade av mig allt bytte kläder och drog ner till kyrkogården...
Till en början var de lungt för jag kände inte dom vi gick till men mamma =(
Efter så går vi till minneslunden då var de förbi och jag blev ledsen när jag tänkte på allt som händer även på farmor Enni <3 Men sen drog vi där ifrån då lugnade allt ner sig så de var skönt och idag så mår jag inte bra .. håller ju på att bli sjuk men får vila idag och bara mysa runt i myskläder så blir allt bättre snart =)<3 Blev långt inlägg men måste ju berätta .. BIlder och allt kommer senare nu får ni på bild på smurfen !<3
Ha de smurfit bra ;)<3 xoxo


Så blev de :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0