Haha bugg bugg xD ♥

Hejj !
Tror jag börjar bli lite sjuk här ! Men skit samma idag på svenskan så
är jag så pinsam och frågar maggan har du en huvudvärks tablett och de hade hon!
Hon räddade min dag !!
HAha på idrotten dansade vi bugg xD
Tur att jag och älsklng är så grymma så vi dansade och skrattade ..
sen han bah jag kan ju inte den där snurren så visade antonis och då fick jag dansa med
Antonis han bah Jag måste bara blunda och komma in i de så nu kör vi haha
Sen lärde älskling sig de så vi såg ut som värsta gamla paret som står och dansar bugg x)
Haha annars så kom jag hem har tränat på engelskan ska göra en sista gång och sen
hoppa in i en dusch !
Imorgon blir de skola.. Engelska förhör och tjejgrupp
de är de jag vet.. slutar 13.20 sen hem och äta något och vänta på Gaja
v ska nämligen åka och shoppa lite sen är jag grymt sugen på att ta en fika :* ♥
xoxo


Sist vi var i handen tsm !! MEd torres :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0