DANSUPPVISNING♥♥

God morgon!
OMG hur länge har jag väntat på denna dag ??
OMG jag har dansuppvisning idag...
ni tänker typ öhhh.. vrf bli så galen de är bara en dansuppvisning :)
Men liksom de kommer bli så bra och fint.. Ska börja fixa mig efter inlägget
mkt som ska göras ska sätta på tevatten och äta lite frukost sen ska mamma
hjälpa mig med håret och kanske sminket.. Kläderna testade jag igår OMG
så roligt tänkte bara nu vill jag att de ska vara uppvisning!!!
Man blev bara glad och pigg av kläderna :O

Haha kanske lägger upp bilder sen.. och ska försöka lägga in nått inlägg till om jag hinner..=)
xoxo



Nån som kan gissa vad jag ska göra med håret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0