3 Januari 2012!!

Hejj..
Förlåt för den sjukt dåliga bloggningen!!
Som sagt de är år 2012!
Hur firade ni erat nyår??
Jag hade de
AWESOME Satt hemma med familjen och Saga(brors tjej) och myste !
Sen vi 12-slaget gick jag till Auror och träffade Torres,Moa,Gaja ,Linnea ja ni fattar Alla!
Sen drog Torres hem och då skulle jag dra men då typ frågade Gaja och Linnea ifall jag ville sova där
(Moa och Gaja skulle de!) Så hade Torres frågat men då sa dom typ nä då tyckte Auror synd om Torres så fick hon också sova över där! så alla träffades hos Linnea vid 01 så där började allt!
Orkar inte ta upp allt som hände..Men Auror sa åt oss att gå och lägga oss vid 04.30 vi bah men ååå gick in på rummet och log och prata , jag och torres spelade Skipbo . Sen kom Auror och pratade och fixade allt! Sen blev väl kl 05 och satt där och sånt sen så skämtade vi och jag var så trött så jag fick
värsta Skrattattacken och Auror och Torres skrattde åt mig för att jag skrattade som en Gris och orm.. HAHAHAHAHH Somnade vid 06 och vaknade vid 13.00 När jag vaknade så var alla vakna och hade jätte trevligt så kommer jag bah Heej.. HAha men hade jätte trevligt!! Tack tjejer!!!♥
Idag har jag varit med Emma vi gjorde inte så mkt dom ville att jag skulle sova där men de blev inte så..Sen när jag kom hem ville torres att jag skulle ringa så de gjprde jag och sen så drog jag hem dit!
Vi hade såklart jätteroligt spelade skipbo (igen haha) ocg drack pomac ! Sen har jag inte gjort något mer.. Vet inte vad jag ska göra idag (Kl är ju 01 haha ) Frågade Torres om hon ville baka cupcakes när hon kommer hem men har inte fått svar hon sover väl ;D
Aja ska försöka blogga senare ..<3
image description
Här är BARBAPAPPA!!;D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0