28 oktober 2011

Hejj♥
Sista dagen i skolan sen HÖSTLOV !!=D
Har bara planerat lite smått på Onsdag ska jag åka och bada ! =)
Fredag händer en sak men kan inte ta upp den här än ;)
Sen ska jag hinna träffa älskligen och träffa morbror,Helena och Emmy=)
Annars vet jag inte =)
Idag är de skolaaaaaaaaaaaa..-.- Men får kämpa med magvärk och ryggvärk från 08.00 - 14.00
Men de går nog bra! Efter de blir de åby och jag tänker inte uppdatera där för jag gillar typ inte att sitta vid datorn där, den är så fucking seg !
Snart ska jag packa ner idrottskläder !Massor med saker som ska me ! =)
xoxo


Kommentarer
Postat av: Torres♥

SV: Heheh okej x) Men en till sak: Hahah till att jag är din högljudaste vän xD !!! HEHHEHEHEHEHEH!! <3333333333

2011-10-28 @ 17:48:33
URL: http://skumskoldisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0