Snart julafton!! ♥♥♥

Hej!!
Saknat att bloggat men sitter inte vid datorn sitter mest vid ipaden..=)
Ifall orka berätta bad som hänt dom senaste dagarna så tar bara dagen!
Morgonen var slapp gjorde inte så mkt.. fikade och åt frukost med mamma och Åsa
vid 10.50 drog jag,Åsa och Erica till handen för att dom skulle köpa lite julklappar.
Sen där var tydligen Åsas äldsta dotter(Erica är yngst) så vi mötte upp henne sen gick jag och
Åsa och köpte julklappar åt dom och tvärtom ;D
Sen möttes vi upp och fikade på
espresso house as gott tog en typ jucie och en cupcake!
Super gott men ångrar att jag inte tog en chailatte fick smaka av Erica åååååå så gott!!
Sen drog vi typ hem ! Så började jag städa rummet okej gick inge bra!!
Annars har jag inte gjort så mkt idag..
Vi spelade bingolotto nu på kvällen!
Fy fan vad tråkigt de är!! Sista gågen alltså spel 3 så vann jag 100 kr ojojoj !! Hhaha
-_- Men ska titta på något program och försöka somna ! Natten ska gå fort !!
Om jag inte bloggar imorgon ( Ska försöka) Så önskar jag er en GOD JUL ♥



Förra årets julklappar!

Kommentarer
Postat av: Torres-Skumskoldisarna♥

Hahah ere Justin Beiber "grejsimojser" där? ;D♥

2011-12-24 @ 11:51:14
URL: http://skumskoldisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0