Lite långt eller vad säger ni?

Hej !
Förlåt för min sjukt dåliga bloggning..
Asså jag vet inte varför men varför kan alla andra blogga från mobilen och de men inte jag..
Asså jag har appen och allt så gör jag inlägget sen när jag ska lägga upp de så går de inte-.-'
Du skulle de var bättre uppdaterning.
Är typ den tröttaste männinskan på denna jord..Men kan inte sova ..
La mig och titta på tv vid 8tiden och vaknade vid 10 tiden dåra så jag gör ingenting
förutom att ligga i sängen och titta på serie..Sååååååååhär tråkigt!
Borde sova för att jag typ ska upp as tidigt imorgon för att åka och shoppa med mormor,morfar och
kusin eller morfar ska till dr så då ska vi andra luncha eller jag säger att de är en frukost
men ingen vill hålla med..
Så de ska jag göra imorgon , mer vet jag inte kommer komma hem rätt skapligt omg vänta jag vill städa mitt rum nu.. Ska nog göra de hoppas jag inte stör mamma och pappa som ligger och sover väggen intill.. Men iaf kanske träffa någon imorgon eller bara vara med min söta lilla kusin!
Som börjar bli en stor tjej! 6år tiden går så fort igår var hon ju nyfödd !Minns de som igår! xD
Men dom senaste dagarna då? Har jag bara varit '' social '' ,Jag ,torres och Gaja började köra skipbo
ju men nu när dom inte är här så får Åsa och mamma plågas ! Hehee
Igår beställde jag hem en daffedress! De är en oäkta onepiece..
Ville inte lägga mina sista pengar på en äkta . Så efter 1 timmes fundering och råd från andra som inte hjälpte så mkt (Förlåt) så bestämde jag mig ,får alltid sån beslutsångest ingen kan ge mig
2 alternativ för då väljer jag verkligen inte! (beror på vad..)
Men snart blir de en novell här så jag bloggar mer sen;D<3


En sån ! Var den fin ?! ♥

Kommentarer
Postat av: Torres-Skumskoldisarna♥

Den va jätte fin gmn! ♥

Sv - Det va d där om Natte :*

2011-12-30 @ 23:27:48
URL: http://skumskoldisarna.blogg.se/
Postat av: Hhooppee - Gaja♥

- självklart, har ju tråkigt! :D<3

2012-01-02 @ 22:15:14
URL: http://hhooppee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0