25 december 2011- Annandag!♥ Haft de bra ??

God morgon!
Igår var en underbar dag !
Julafton =)
Hade jätte mysigt .. Alla började komma vid 2 tiden och då började vi ställa fram maten
värma maten ni fattar? Sen åt vi =)
Vid 4 halv 5 började vi dela ut julklapparna . De var så j*vla många bara ..
As många till mig :O Haha
Men fick de jag ville fick typ inredning i
storbritannien flagga ,3 små tavler som de står
New york ,Paris och London på och alla har rött,blått och vitt i , även en annan tavla på
längden som de är frihetsgudinnan på sen lite skyltar på och en GUL taxibil ! ,örngått där de står alla städer på !=D, En till tavla /ram som de
står friends på och så kan man ha 3st bilder i eller 70000000000000 små! xD
Efter de fick jag kläder och sånt .. Fick ett puder och en eyeliner från makeup store !,Nagelgrejer
Sen en typ porsolin cupcake , tofflor ,Body lotion och dusch cremé ,PENGAR!! HAha sen lite mer smått ;D
Hade jätte mysigt den här julen !
Idag ska min kusin ,morbror och Helena komma hit för vi firade inte med dom så ja !
Efter ska jag vara med Torres (Torres går de bra ifall Savalle är med ??)
Vi hade tänkt att åka och shoppa men de är stängt så de är ingen idé så vi gör de imorgon :)♥
Bloggar mer sen puss



De är vackra kortet kom Gaja med igår!!

På baksidan fanns de en text också men den är personlig!
HOn var så gullig kommer med de igår på julafton !
Älskar dig min vackra lilla pussgurka !!

Kommentarer
Postat av: Gaja♥

awww. älskar dig också, puss ! <3

2011-12-25 @ 15:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0