19 december 2011 - om helgen !♥♥

Föööööööööööööööööööörlåt!
Men har haft världens bästa och sämsta helg ..
I fredag drog jag till farmor och vi gjorde inget speciellt de var bara roligt att vara där..=D
Dagen efter drog jag till momor och morfar och julpynta med Emmy drog hem vid tre och
städa rummet sen kom mina tjejer ! Torres,Gaja och Emma !
Omg vad vi hade kul =) Först satt vi bara och snacka och sånt sen skulle dom äta här men Emma
var tvungen att dra hem så då var de bara jag Torres och Gaja kvar .
Torres kom på BLINDBOCK hahaha omg sjukaste leken ever! Haha
Kan inte sluta skratta så roligt !
Gaja drog hem vid 21.30 och då följde jag och Torres med henne och de hade snöat + jag hade
vantar oj vad gör jag jo jag gör en snöboll och kastar den på Gaja och sen hade vi snöbollskrig xD
Sen drog jag och Torres hem och chilla till 23.30 när hon drog hem =(
Bästa dagen ever!!
Igår var jag bara hemma ! orkar inte berätta gårdagen för den SÖG! säger inte mer! -.-'
Idag är de skola ,är väl chill för de vi slutar på onsdag sen blir de JULLOV!!=D
Så äre men ska försöka bli bättre på bloggandet och sånt går kanske bättre när de r lov..
Nu ska jag gå och göra frukost!=)


image description
Älskar er !! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0